Beyrutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sana soruyor muyum kaça yapıyorsun diye hazır şablon zaten yapılmış daha önce

misal bu adamalar yapıyor bak https://www.netdunyasi.com/hazir
Sen neyin kafasını yaşıyorsun? Ben web sitesi yapıyorum gibi bir şey nerede söyledim? Ayrıca burada bu şekilde konu açıyorsan bize soruyorsun demektir. Yorum istemiyorsan konu açmazsın. Üslubunu bil. Bir daha alıntı yapma.