• 28-10-2020, 22:42:57
    #1
    Çok merak ediyorum bu kadar ucuz websitesi yapanlar bu parayı sürümden mi kazanıyor? Gerçekten bu insanlara küfür ediyor musunuz? Çünkü biz bu fiyata yapıyoruz..
  • 28-10-2020, 22:43:33
    #2
    Hocam sen hala konumu açıyorsun ?
  • 28-10-2020, 22:44:23
    #3
    Biraz pahalı yap kaliteli yap özen göster.
  • 28-10-2020, 22:44:40
    #4
    Konunun amacını anlayan ?
  • 28-10-2020, 22:44:46
    #5
    2 domain parası
  • 28-10-2020, 22:44:50
    #6
    Sdcajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen hala konumu açıyorsun ?
    Niye yasak mı?
  • 28-10-2020, 22:44:52
    #7
    Dolar yakında 10 lira olacakken bu sorunun sorulması bile absürttür.
  • 28-10-2020, 22:45:03
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    R10 yaşını göremedim kaç. Sitenin nasıl yapıldığına bağlı, baştan mı yazılacak, hazır şablon mu v.s v.s. Wordpress hazır tema ile bir sitenin kurulumu 100-150tl 'ye dahi yapılabilir. Zaten kampanyalı hostingler mevcut. Herkesin maddi durumu da bir değil. Kimi uygun talep ediyor, kimi ise profesyonel bir site yaptırıyor da, da ne bu şiddet ne bu celal. Bunu demek için mi kayıt oldunuz foruma
  • 28-10-2020, 22:45:32
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://m.youtube.com/watch?v=DYUb7u8-IlA