• 27-10-2020, 00:49:12
    #46
    Herkes hata yapabilir, yoğunluktan dolayı moderatörlerde hata yapabilir hepimiz insanız. Birbirimize hoşgörülü ve saygılı olduğumuz sürece hep bir umut olacaktır. Bende haksızlığa uğradığımı düşünüyordum iletişime geçtim moderatörler gerçekten ilgilleniyorlar ve cevabını veriyorlar. Gözden kaçmış olabiliyor bazı şeyler. Allah herkese doğru yolu nasip etsin. Herkes seçiminde özgür, R10 Büyük bir platform, burada sadece ticaretinizi yapıp keyfinize bakın. Gerisi hiç önemli değil...
  • 27-10-2020, 04:21:34
    #47
    7-8 sene önce r10 davetiyesi bulmak çölde su aramak gibiydi. İnsanlar tanıdıklarına bile zor verirdi. Negünlere kaldık
  • 27-10-2020, 04:48:45
    #48
    Merhum gitti, şimdi misafir misafir okuyor mesajları...

    Adamın son mirası, son konusuydu... Onu da @Coskun; Bey'i görenler dert anlatma konusuna çevirdiler...

    Merhuma saygı... Kemiklerini sızlatmasanızda, sinirlerini zıplatmayın adamın
  • 27-10-2020, 07:24:46
    #49
    Dalga geçmeye makaraya sarmaya gerek yok konu zaten üyelik iptaliydi isteği gerçekleşmiş oldu pişman olur olmaz ama gerçek bu.
  • 27-10-2020, 11:10:29
    #50
    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7-8 sene önce r10 davetiyesi bulmak çölde su aramak gibiydi. İnsanlar tanıdıklarına bile zor verirdi. Negünlere kaldık

    Aynen hocam öyle bulmak için o kadar çok uğraşmıştım ki davetiyeyi.Çevremde bilgisayarla uğraşanlar insanlar da yoktu.Sağolsun bir arkadaş başka bir forumdan (eğitim forumu) vermişti.Ne kadar çok mutlu olmuştum.insanlar buranın faydasını bilmiyorlar pek
  • 27-10-2020, 15:10:38
    #51
    Yıllardır kaç kere üye olma teşebbüsünde bulundum olamadım En sonunda tanıdık biri çıktı da davetiye gönderdi. Abi şuranın bi değerini bilin lütfen
  • 27-10-2020, 15:18:18
    #52
    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7-8 sene önce r10 davetiyesi bulmak çölde su aramak gibiydi. İnsanlar tanıdıklarına bile zor verirdi. Negünlere kaldık
    ben yıllarca nasıl olsa üye kabul etmezler diye başvurmadım dışardan forum dışı iletişimleriyle irtibat kurardım forum ile. Sonra bir gün mail atayım isteyenin bir yüzü dedim. Anlattım sitelerimi attım bir iki güne davet kodu gelmişti. Bunca sene niye bekledim diye kızıyordum 😂
  • 27-10-2020, 16:03:28
    #53
    Bruh.
  • 27-10-2020, 16:43:25
    #54
    ben sabah 8 de r10 girmezsem uykum açılmiyor