Herkes hata yapabilir, yoğunluktan dolayı moderatörlerde hata yapabilir hepimiz insanız. Birbirimize hoşgörülü ve saygılı olduğumuz sürece hep bir umut olacaktır. Bende haksızlığa uğradığımı düşünüyordum iletişime geçtim moderatörler gerçekten ilgilleniyorlar ve cevabını veriyorlar. Gözden kaçmış olabiliyor bazı şeyler. Allah herkese doğru yolu nasip etsin. Herkes seçiminde özgür, R10 Büyük bir platform, burada sadece ticaretinizi yapıp keyfinize bakın. Gerisi hiç önemli değil...