bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7-8 sene önce r10 davetiyesi bulmak çölde su aramak gibiydi. İnsanlar tanıdıklarına bile zor verirdi. Negünlere kaldık

Aynen hocam öyle bulmak için o kadar çok uğraşmıştım ki davetiyeyi.Çevremde bilgisayarla uğraşanlar insanlar da yoktu.Sağolsun bir arkadaş başka bir forumdan (eğitim forumu) vermişti.Ne kadar çok mutlu olmuştum.insanlar buranın faydasını bilmiyorlar pek