• 27-10-2020, 00:01:30
    #37
    Bazen ister istemez böyle duruma gelebiliyor insan bilmiyorum ama yönetimin bazen kararları yanlışta olabiliyor bu durum benim başımada geldi ancak ne olduysa şikayetçi olduğum üye premium üyelik alınca herşey yandı bittiye geldi @Coskun; hocama bile yazdım bu konuyu ancak mesajımı görmedi bende pek üstelemedim. Dünya burası değil yeterki alacağımız olsun öbür dünyada'da ihtiyacım olacak alacak vereceklere. Saygılar.
  • 27-10-2020, 00:03:21
    #38
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı hacklenirse ve hackleyen kiÅŸi bu özelliÄŸi kullanarak üyeliÄŸi silerse eÄŸer o zaman büyük sorun olur tüm emekleri, ticareti, yılları boÅŸa gider kullanıcının. Bu yüzden talep olursa öncelikle daha önce girdiÄŸi bölge ip vb uyum saÄŸlıyor mu diye kontrol ediyoruz manuel siliyoruz 👍
    Cevap basit olurdu 2FA açaydın... 😀
  • 27-10-2020, 00:04:52
    #39
    Administrator
    Turkbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun bey, Herkes tarafından sevilen bir lider, dünya tarihinde görülmemiştir.
    Siz de böyle büyük bir platformu idare ediyorsunuz .
    Herkes tarafından beğenilmenin mümkün olmadığı dünya da , bu gibi durumlar
    şevkinizi kırmaz umarım
    Ben fazla insan sevebilen bir kişi değilim. Hayatımda 3-5 kişi dışında kimseyle samimiyet kurmuyorum o yüzden kimin beni sevip sevmediği benim için hiç önemli değil. Benim için Kimlerin buradan kendini geliştirebildiği, R10’a ve kullanıcılara faydalı olabildiği, ticaret yaparak ekmek kazanabildiği kaç kişinin evine katkı sağlayabildiği önemli..
  • 27-10-2020, 00:06:31
    #40
    Milleti anlamak zor. Kardeşim burasi ağırlıklı olarak ticaret ve webmasterlarin bulunduğu bir forum site.
    Siyaset ,din,inanc gibi konular için yuzlerce site ve sosyal medya grubu sayfasi var orada yap bu işi.
    Bizim insanlarimizin bazıları çok cins disarda millet siraya girmis uye olmak icin iki kurus kazanmak evine ekmek goturmek icin.
    Her taraf yalanci *********** uc kağıtçı dolmus. Burada en azından guvenli bir ortam var az cok haksizlik olsa bile degerli site yonetimi ve moderatörler yardimci olmaya calisiyor uyari veriyor.
    Böyle atara da gidere de gerek yok. Haksizlik varsa yazarsin yönetime yada konu acarsin ortak bir görüş istersin ona göre hatanin farkina varirsin
  • 27-10-2020, 00:09:10
    #41
    Administrator
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen ister istemez böyle duruma gelebiliyor insan bilmiyorum ama yönetimin bazen kararları yanlışta olabiliyor bu durum benim başımada geldi ancak ne olduysa şikayetçi olduğum üye premium üyelik alınca herşey yandı bittiye geldi @Coskun; hocama bile yazdım bu konuyu ancak mesajımı görmedi bende pek üstelemedim. Dünya burası değil yeterki alacağımız olsun öbür dünyada'da ihtiyacım olacak alacak vereceklere. Saygılar.
    O kadar hassas olmayın, diÄŸer taraftakiler elinde defter R10 yanlış karar verdi saldırınnnn diye beklemiyordur 😁 günde binlerce konu açılıyor moderatörler de insan hatalı karar tabiki de verebilirler fakat kasıtlı olarak veremezler. cidden kritik bir karar verildiyse ve bana pm attıysanız ben %99 mesaji report etmiÅŸ moderatörlerden savunma ve farklı bir bakış acısı istemiÅŸimdir. eÄŸer kritik bir konu ve hatalı bir karar olsaydi size ulaşılırdı.
  • 27-10-2020, 00:10:20
    #42
    @Coskun; ismini vermek istemediğim bir forumda foruma üye olmak isteyen kişiler davetiye isteme bölümünden üyelerden davet isteyebiliyordu. Üyeler o bölümden foruma uygun olabilecek kişilere davetiye gönderiyordu.
    Bu sistemi r10'a da getirin. Foruma fayda olabilecek gençlere bizler davetiye verelim. Forum içerisinde binlerce kişinin davetiyesi benim gibi boştadır. Bu sayede davetiyelerimizin anlam kazanmasını sağlayın.

    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde binlerce genç üye olamıyoruz lütfen yardımcı olun diye mail atarken bu tarz konular açıldığı zaman bana denk gelirse silerim üyeliği.

    Burada herkes haklı hep suçlu olan moderatörler
  • 27-10-2020, 00:11:58
    #43
    Administrator
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; ismini vermek istemediğim bir forumda foruma üye olmak isteyen kişiler davetiye isteme bölümünden üyelerden davet isteyebiliyordu. Üyeler o bölümden foruma uygun olabilecek kişilere davetiye gönderiyordu.
    Bu sistemi r10'a da getirin. Foruma fayda olabilecek gençlere bizler davetiye verelim. Forum içerisinde binlerce kişinin davetiyesi benim gibi boştadır. Bu sayede davetiyelerimizin anlam kazanmasını sağlayın.
    Hesabınıza tanımlı davetlileri gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Kullandıkça yenileri gelecektir sistem otomatik oldu artık.
  • 27-10-2020, 00:12:59
    #44
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınıza tanımlı davetlileri gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Kullandıkça yenileri gelecektir sistem otomatik oldu artık.
    O sistemi biliyorum Coskun hocam fakat çevremde davetiye verebilecek kimse yok Ben sadece foruma katkı olabilmesi için bu öneride bulunmuştum
  • 27-10-2020, 00:13:48
    #45
    canım sıkılıyodu zaten yorumları okuyim bari
    • Hafizyazar
    Hafizyazar bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.