Coşkun bey, Herkes tarafından sevilen bir lider, dünya tarihinde görülmemiştir.
Siz de böyle büyük bir platformu idare ediyorsunuz .
Herkes tarafından beğenilmenin mümkün olmadığı dünya da , bu gibi durumlar
şevkinizi kırmaz umarım
Ben fazla insan sevebilen bir kişi değilim. Hayatımda 3-5 kişi dışında kimseyle samimiyet kurmuyorum o yüzden kimin beni sevip sevmediği benim için hiç önemli değil. Benim için Kimlerin buradan kendini geliştirebildiği, R10a ve kullanıcılara faydalı olabildiği, ticaret yaparak ekmek kazanabildiği kaç kişinin evine katkı sağlayabildiği önemli..