@Coskun; ismini vermek istemediğim bir forumda foruma üye olmak isteyen kişiler davetiye isteme bölümünden üyelerden davet isteyebiliyordu. Üyeler o bölümden foruma uygun olabilecek kişilere davetiye gönderiyordu.
Bu sistemi r10'a da getirin. Foruma fayda olabilecek gençlere bizler davetiye verelim. Forum içerisinde binlerce kişinin davetiyesi benim gibi boştadır. Bu sayede davetiyelerimizin anlam kazanmasını sağlayın.
Hesabınıza tanımlı davetlileri gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Kullandıkça yenileri gelecektir sistem otomatik oldu artık.