@Coskun; ismini vermek istemediğim bir forumda foruma üye olmak isteyen kişiler davetiye isteme bölümünden üyelerden davet isteyebiliyordu. Üyeler o bölümden foruma uygun olabilecek kişilere davetiye gönderiyordu.
Bu sistemi r10'a da getirin. Foruma fayda olabilecek gençlere bizler davetiye verelim. Forum içerisinde binlerce kişinin davetiyesi benim gibi boştadır. Bu sayede davetiyelerimizin anlam kazanmasını sağlayın.

Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde binlerce genç üye olamıyoruz lütfen yardımcı olun diye mail atarken bu tarz konular açıldığı zaman bana denk gelirse silerim üyeliği.

Burada herkes haklı hep suçlu olan moderatörler