7-8 sene önce r10 davetiyesi bulmak çölde su aramak gibiydi. İnsanlar tanıdıklarına bile zor verirdi. Negünlere kaldık
ben yıllarca nasıl olsa üye kabul etmezler diye başvurmadım dışardan forum dışı iletişimleriyle irtibat kurardım forum ile. Sonra bir gün mail atayım isteyenin bir yüzü dedim. Anlattım sitelerimi attım bir iki güne davet kodu gelmişti. Bunca sene niye bekledim diye kızıyordum 😂