• 26-10-2020, 21:36:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    Aklımda Amerika'ya yerleşme fikri var. Kız arkadaşımla böyle bir yola çıkmaya karar verdik.Bununla alakalı bu yola daha önce çıkmış kişilerle tanışıp sohbet etmek isterim. Var mıdır forumda Amerika'ya yerleşen arkadaşlar?
  • 26-10-2020, 21:38:26
    #2
    Merak ettim ben de =)
  • 26-10-2020, 21:38:43
    #3
    Bir arkadaşım dil okuluna kaydolarak 5 yıllığına gitti geçtiğimiz yılın sonlarına doğru
  • 26-10-2020, 21:39:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dukolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşım dil okuluna kaydolarak 5 yıllığına gitti geçtiğimiz yılın sonlarına doğru
    Öğrenci mi hocam arkadaşınız ?
  • 26-10-2020, 21:40:01
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    takip
  • 26-10-2020, 21:43:33
    #6
    Bildiğim konularda yardımcı olmaya çalışırım
    2 yıl önce green card ile taşındım
  • 26-10-2020, 21:44:41
    #7
    feysbukta Interrail Türkiye var o gruba katıl
  • 26-10-2020, 21:45:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    karakalem99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim konularda yardımcı olmaya çalışırım
    2 yıl önce green card ile taşındım
    Hocam anladığım kadarıyla forumda bu konuda bayağı bir merak var. O yüzden sormak istediğim bazı şeyleri açıktan sorayım. Nasıl alabildiniz green card'ı? Böyle bir şeye kalkışmak için zengin mi olmak gerekiyor? Tavsiye eder misiniz acaba
  • 26-10-2020, 21:46:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    feysbukta Interrail Türkiye var o gruba katıl
    Üyeyim ama bu konunun tam yeri orası değil gibi geliyor.