Selamlar,
Aklımda Amerika'ya yerleşme fikri var. Kız arkadaşımla böyle bir yola çıkmaya karar verdik.Bununla alakalı bu yola daha önce çıkmış kişilerle tanışıp sohbet etmek isterim. Var mıdır forumda Amerika'ya yerleşen arkadaşlar?
Amerika'ya yerleşen var mı ?
12
●303
- 26-10-2020, 21:36:08Üyeliği durduruldu
- 26-10-2020, 21:39:16Üyeliği durdurulduÖğrenci mi hocam arkadaşınız ?dukolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2020, 21:45:44Üyeliği durdurulduHocam anladığım kadarıyla forumda bu konuda bayağı bir merak var. O yüzden sormak istediğim bazı şeyleri açıktan sorayım. Nasıl alabildiniz green card'ı? Böyle bir şeye kalkışmak için zengin mi olmak gerekiyor? Tavsiye eder misiniz acabakarakalem99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2020, 21:46:56Üyeliği durdurulduÜyeyim ama bu konunun tam yeri orası değil gibi geliyor.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle