Selamlar,

Aklımda Amerika'ya yerleşme fikri var. Kız arkadaşımla böyle bir yola çıkmaya karar verdik.Bununla alakalı bu yola daha önce çıkmış kişilerle tanışıp sohbet etmek isterim. Var mıdır forumda Amerika'ya yerleşen arkadaşlar?