Konu
Amerika'ya yerleşen var mı ?
26-10-2020, 21:36:08
#1
YedinciPeron
Üyeliği durduruldu
Selamlar,
Aklımda Amerika'ya yerleşme fikri var. Kız arkadaşımla böyle bir yola çıkmaya karar verdik.Bununla alakalı bu yola daha önce çıkmış kişilerle tanışıp sohbet etmek isterim. Var mıdır forumda Amerika'ya yerleşen arkadaşlar?