dil okuluna gidiyorsun sonra orda bir şekilde kalıyorsun onun detaylarını araştır
YedinciPeron adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12
●303
Bir yatırım yaparak oraya gidiyor olmak bizim ülkemizdeki kur sebebiyle oldukça zor gibi geliyor. İş imkanı da bu pandemi sebebiyle çok zor görünüyor. Artık genelde iş verenler vize konusuna karışmam gibi ibareler kullanıyorlar. Sosyal kişilik kısmında kendime çok güveniyorum açıkçası. Güzel de bir mesleğim olduğunu düşünüyorum. Açıkçası araştırmalarımın başındayım, teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.