• 26-10-2020, 21:51:12
    #10
    yeri orası da bildiğim kadarıyla şöyle yapıyorlar
    dil okuluna gidiyorsun sonra orda bir şekilde kalıyorsun onun detaylarını araştır
    YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeyim ama bu konunun tam yeri orası değil gibi geliyor.
  • 26-10-2020, 21:52:07
    #11
    YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anladığım kadarıyla forumda bu konuda bayağı bir merak var. O yüzden sormak istediğim bazı şeyleri açıktan sorayım. Nasıl alabildiniz green card'ı? Böyle bir şeye kalkışmak için zengin mi olmak gerekiyor? Tavsiye eder misiniz acaba
    1. İlk olarak 2015 ve sonrası başvuruda bulundum (Çekiliş ile kazandım) Başka yollar da mevcut bunlardan biri yatırımcı vizesi, iş imkanı ile edinmek.
    2. Evliyim 1 çocuk var
    3. Zengin hiç değilim. Meslek sahibiyim ve uzun süre bir işte çalıştım.

    Tavsiye eder miyim sorusuna kesin bir cevap vermek zor, lakin hedefiniz ve amacınızın ne olduğuna bağlı bu. Amerika'dan beklentiniz nedir ? Her göç kendi hikayesini barındırır ve bunları referans almak doğru değil. 2 yılda ulaşmak istediğim bir çok şeye ulaştım ve halen ilerliyorum. Size hayat tecrübesi olarak tavsiye edebileceklerim sabırlı olmak ve olabildiğine sosyal kişiliğe sahip olmak. Sosyal kişilik insani ilişkilerin hızlıca kurulması, iş ve sosyal ilişkilerin hızlıca gelişmesine sebep olur.
  • 26-10-2020, 21:56:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    karakalem99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. İlk olarak 2015 ve sonrası başvuruda bulundum (Çekiliş ile kazandım) Başka yollar da mevcut bunlardan biri yatırımcı vizesi, iş imkanı ile edinmek.
    2. Evliyim 1 çocuk var
    3. Zengin hiç değilim. Meslek sahibiyim ve uzun süre bir işte çalıştım.

    Tavsiye eder miyim sorusuna kesin bir cevap vermek zor, lakin hedefiniz ve amacınızın ne olduğuna bağlı bu. Amerika'dan beklentiniz nedir ? Her göç kendi hikayesini barındırır ve bunları referans almak doğru değil. 2 yılda ulaşmak istediğim bir çok şeye ulaştım ve halen ilerliyorum. Size hayat tecrübesi olarak tavsiye edebileceklerim sabırlı olmak ve olabildiğine sosyal kişiliğe sahip olmak. Sosyal kişilik insani ilişkilerin hızlıca kurulması, iş ve sosyal ilişkilerin hızlıca gelişmesine sebep olur.
    Oldukça şanslıymışsınız çekiliş konusunda Bir yatırım yaparak oraya gidiyor olmak bizim ülkemizdeki kur sebebiyle oldukça zor gibi geliyor. İş imkanı da bu pandemi sebebiyle çok zor görünüyor. Artık genelde iş verenler vize konusuna karışmam gibi ibareler kullanıyorlar. Sosyal kişilik kısmında kendime çok güveniyorum açıkçası. Güzel de bir mesleğim olduğunu düşünüyorum. Açıkçası araştırmalarımın başındayım, teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.
  • 26-10-2020, 22:12:13
    #13
    Greencard'ı denemeni tavsiye ederim. Artık Pasaport zorunluluğu var, en kötü 2 yıllık Pasaport alırsın ve 3-4 gün içerisinde eline ulaşır. Sonrasında başvurunu yaparsın. Greencard için hatırladığım kadarıyla son başvuru tarihi 10 Kasım.