Bildiğim konularda yardımcı olmaya çalışırım
2 yıl önce green card ile taşındım
Hocam anladığım kadarıyla forumda bu konuda bayağı bir merak var. O yüzden sormak istediğim bazı şeyleri açıktan sorayım. Nasıl alabildiniz green card'ı? Böyle bir şeye kalkışmak için zengin mi olmak gerekiyor? Tavsiye eder misiniz acaba