Baldking35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
17
●560
yoksa derinlerde bir yerde takılcam birazdan
Konuyu açan arkadaşa diyeceğimde öyle 10 yılda dünyanın veya insanlığın sonu gelmez. Bu kadar acı çektiren insanlığın sonu yavaş yavaş ve acılı bir şekilde gelecektir. Bu süreçte yüzlerce yıl sürecektir. Küresel ısınma, kirlilik, Kaynakların azalması, bunlara bağlı ekonomik buhran halk ayaklanmaları, devrilen hükümetler, azalan otorite, illagalitenin artması ve beraberinde koas ortamı ile devam eden uzun ve acılı bir süreç ile dünyanın sonunun geleceğine inananlardanım ama bu noktaya gelmek için daha var. Biz değil ama torunlarımız görebilir bir ihtimal.