Bir habere denk gelmiştim yanlış/doğru bilmiyorum bal yapan arılar bile kovanlarını terketmeye başlamışlar hatta bal üreticileri arıların peteklerin üzerinde "Allah" yazısını yazıp daha sonra silip terkettiklerini açıklamışlardı. Yani diyeceğim ki şimdi sizde az şeker katsaydınız ama olmaz (: ama şöyle bir gerçekte var kıyamet alemetlerinden bir taneside arıların tükenmesidir. -ki Einstein'in İddiası: Bal Arıları Ölürse, İnsanlar da Ölür!
Valla başımızı kaşıyacak zamanımız olmadı 2020'de (: bakalım ne olacak.