net şekilde 30 milyar yıllık bir varlık var ortada ve neye dayanarak bugün yarın kıyamet kopuyor ona anlam veremiyorum.
Evrenin yaşı 14, dünyanın yaşı 4.5 milyar yıl hocam 30 çok oldu

Konuyu açan arkadaşa diyeceğimde öyle 10 yılda dünyanın veya insanlığın sonu gelmez. Bu kadar acı çektiren insanlığın sonu yavaş yavaş ve acılı bir şekilde gelecektir. Bu süreçte yüzlerce yıl sürecektir. Küresel ısınma, kirlilik, Kaynakların azalması, bunlara bağlı ekonomik buhran halk ayaklanmaları, devrilen hükümetler, azalan otorite, illagalitenin artması ve beraberinde koas ortamı ile devam eden uzun ve acılı bir süreç ile dünyanın sonunun geleceğine inananlardanım ama bu noktaya gelmek için daha var. Biz değil ama torunlarımız görebilir bir ihtimal.