• 25-10-2020, 01:58:12
    #1
    Arkadaşlar hepinize iyi geceler öncelikle,
    Yaklaşık son 1 yıldır kafamı kurcalayan bazı olaylar ve gelişmeler artık tamamen post apokaliptik bir dünyanın içine doğru itmeye başladı beni nedense sürekli yaklaşık son 10 yıl içerisinde yani 2030'a kadar en geç bazı güçler tarafından yapay bir kıyamet senaryosu ile dünyanın sonunu yada başka bir tabir ile onların yeni başlangıçlarını getireceklerini düşünüyorum ve merak ettiğim acaba benim gibi düşünenler var mı yada ne bileyim hiç aklınızdan geçiyor musunuz bu tarz senaryoları ?
    (Belki büyük güçler bile tabiat ana karşısında etkisiz kalacak ve doğa hepimizin sonu olacak.)
  • 25-10-2020, 02:00:35
    #2
    https://www.youtube.com/watch?v=pIVG3mDL9RI


    iyi dinlemeler
  • 25-10-2020, 02:02:23
    #3
    net şekilde 30 milyar yıllık bir varlık var ortada ve neye dayanarak bugün yarın kıyamet kopuyor ona anlam veremiyorum.
  • 25-10-2020, 02:03:14
    #4
    doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepinize iyi geceler öncelikle,
    Yaklaşık son 1 yıldır kafamı kurcalayan bazı olaylar ve gelişmeler artık tamamen post apokaliptik bir dünyanın içine doğru itmeye başladı beni nedense sürekli yaklaşık son 10 yıl içerisinde yani 2030'a kadar en geç bazı güçler tarafından yapay bir kıyamet senaryosu ile dünyanın sonunu yada başka bir tabir ile onların yeni başlangıçlarını getireceklerini düşünüyorum ve merak ettiğim acaba benim gibi düşünenler var mı yada ne bileyim hiç aklınızdan geçiyor musunuz bu tarz senaryoları ?
    (Belki büyük güçler bile tabiat ana karşısında etkisiz kalacak ve doğa hepimizin sonu olacak.)
    2030'a kalmayacak gibi. Zaten net şekilde alenen yapıyorlar çoğu şeyi. Bu sene 3 Kasımı seyredin=) Hep beraber nasıl yeni dünya startı verilir göreceğiz=)
  • 25-10-2020, 02:03:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sonu gelsin de bizde kurtulalım dünya da
  • 25-10-2020, 02:03:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok bile sürdü bitsede gitsek
  • 25-10-2020, 02:04:13
    #7
    her yüz yılda bir büyük bir felaket yaşanıyor. 2100 lü yıllarda belki de dünyanın yarısına soykırım yapacaklar. nüfus ve tüketim arttıkça baĞzı güçler devreye giriyor.
  • 25-10-2020, 02:05:35
    #8
    Tarihle ilgili olanlar son yıllarda yaşanan senaryoları soğukkanlılıkla karşılıyorken daha önce insanlık yokmuş gibi, bugünü yaşayan dostlarımız da tam aksi durumda
  • 25-10-2020, 02:07:10
    #9
    Ya onu bunu bırakalım da biz neden varız kardeşim her şey neden oldu dünya insanlar uzay evren niye var ? Ben neden şuan burda bu saate bu posta bakıp mesaj atıyorum. Siz niye burdasınız? Neden nefes alıyoruz. şuan okyanusta yüzen blue whale neden orda mesela? Kafayı sıyırdım iyice hayırlı geceler.