Arkadaşlar hepinize iyi geceler öncelikle,
Yaklaşık son 1 yıldır kafamı kurcalayan bazı olaylar ve gelişmeler artık tamamen post apokaliptik bir dünyanın içine doğru itmeye başladı beni nedense sürekli yaklaşık son 10 yıl içerisinde yani 2030'a kadar en geç bazı güçler tarafından yapay bir kıyamet senaryosu ile dünyanın sonunu yada başka bir tabir ile onların yeni başlangıçlarını getireceklerini düşünüyorum ve merak ettiğim acaba benim gibi düşünenler var mı yada ne bileyim hiç aklınızdan geçiyor musunuz bu tarz senaryoları ?
(Belki büyük güçler bile tabiat ana karşısında etkisiz kalacak ve doğa hepimizin sonu olacak.)