Çok yakın bir arkadaşım r10'a kayıt olmak istedi. Davetiye kodumu verdim fakat çalışmadı. İlk başta belki otomasyonda hata vardır dedim. 2 defa aldık kod ve ikisinde de kod çalışmıyor. Kodu girdiğimizde sayfa kendini yeniliyor.
@Coskun; yardımcı olabilir misiniz hocam?
Davetiye Kodum Çalışmıyor
10
●225
- 24-10-2020, 06:28:46denedik hocam. İlk önce outlook'da denedik. Belki mailde sorun vardır dedim diye gmailde de denedik. Sonuç aynı :/IGAcademy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2020, 06:41:35Aynısı bende de oldu moderatöre yazdım, kendisi günde onlarca kişi üye oluyor siz de sorun var dedi ben de edemedim arkadaşa bu hesbaın bilgilerini berdim 2 davetiye kodum var ona rağmen aynı hesabı kullanıyoruz..Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2020, 06:44:08Biz onu da denedik yine olmadıInternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2020, 06:44:57hocam biz gmaille bir arkadaşa davetiye attık o olduInternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
