Çok yakın bir arkadaşım r10'a kayıt olmak istedi. Davetiye kodumu verdim fakat çalışmadı. İlk başta belki otomasyonda hata vardır dedim. 2 defa aldık kod ve ikisinde de kod çalışmıyor. Kodu girdiğimizde sayfa kendini yeniliyor.
@Coskun; yardımcı olabilir misiniz hocam?