Çok yakın bir arkadaşım r10'a kayıt olmak istedi. Davetiye kodumu verdim fakat çalışmadı. İlk başta belki otomasyonda hata vardır dedim. 2 defa aldık kod ve ikisinde de kod çalışmıyor. Kodu girdiğimizde sayfa kendini yeniliyor.
@Coskun; yardımcı olabilir misiniz hocam?
Aynısı bende de oldu moderatöre yazdım, kendisi günde onlarca kişi üye oluyor siz de sorun var dedi ben de edemedim arkadaşa bu hesbaın bilgilerini berdim 2 davetiye kodum var ona rağmen aynı hesabı kullanıyoruz..