• 22-10-2020, 12:24:19
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    24 Haziran 2021'de askerlik tecil sürem bitiyor. Celp dönemlerine baktığımda Kasım ayında alım mevcut. 31 Ağustos ise son başvuru tarihi. Yani 2021 Kasım ayında teslim olmam gerekli.

    Fakat önümüzdeki yıl üniversite sınavınada gireceğim. Kasım gelmeden yerleşmiş olacağım inşaallah. Bu noktada askerliğim eğitimime engel olacak mıdır?

    teşekkürler.
  • 22-10-2020, 12:29:41
    #2
    Yaş kriterini sağlıyorsanız tecil süresini uzatabilirsiniz.
  • 22-10-2020, 12:31:29
    #3
    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş kriterini sağlıyorsanız tecil süresini uzatabilirsiniz.
    2 kez tecil ettirdim üniversite olmadan. Şimdi üniversiteye gideceğim. Teslimden önce yerleşmiş oluyorum. Yaş 23
  • 22-10-2020, 12:33:03
    #4
    Şuan zaten askerlik diye birşey kalmadı 1 ay acemilik 5 ay usta birliği gerekirse üniversiteni dondurup gidip gelebilirsin hem iş olarak hemde eğitim olarak aklında soru işareti kalmaz.Sanırım gitme taraftarı değilsin bu konudada o zamana kadar istediğin şekilde olursa askerlik şubeye gidip tekrarsan tecil ettirebilirsin.
  • 22-10-2020, 12:33:35
    #5
    Üni tarafından askerliğin tecil ettiriliyor.
  • 22-10-2020, 12:35:23
    #6
    hiç üniversite için uzatmadıysanız uzatırsın arkadaşım öyle yapmıştı üniversiteyi bitirir başka bir üniversite daha okumak istersen uzatmak istersen olmuyor yüksek lisans hariç
  • 22-10-2020, 12:36:32
    #7
    Üniversiteye kayıt yaptıktan sonra, Öğrenci işleri tecil işlerini yapıyor.
  • 22-10-2020, 12:36:48
    #8
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üni tarafından askerliğin tecil ettiriliyor.
    Cevap için teşekkürler.

    Yani Başvuru yapmadan eğitimin başlamasını beklesem sorun olur mu? Tercih mevcut düzende 31 ağustos açıklanıyor. 31 Ağustos ise askerliğimin son başvuru tarihi. Tercih yapıldıktan sonra eylül ayında yerleşimi yapsam Kasım ayında teslimim zorunlu olur mu?
  • 22-10-2020, 12:39:09
    #9
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç üniversite için uzatmadıysanız uzatırsın arkadaşım öyle yapmıştı üniversiteyi bitirir başka bir üniversite daha okumak istersen uzatmak istersen olmuyor yüksek lisans hariç
    hiç üniversite içi uzatmadım. Ama tarihler o kadar bir biriyle denk geliyor ki acaba sorun olur mu kabul olur mu bunu kestiremedim.

    31 Ağustos 2021'de üniversite tercihleri açıklanıyor
    31 Ağustos 2021'de askerlik için son başvuru günü
    Kasım ayında teslim olmam gerekli.
    Ama ben kasım ayında çoktan üniversiteye başlamış olacağım haliyle başvuru yapmayacağım kaçağa düşeceğim sanırım bu sebeple. Üniversite gecikmiş bu sürede beni yanında tutar mı yoksa gönderir mi?