Üni tarafından askerliğin tecil ettiriliyor.
Cevap için teşekkürler.
Yani Başvuru yapmadan eğitimin başlamasını beklesem sorun olur mu? Tercih mevcut düzende 31 ağustos açıklanıyor. 31 Ağustos ise askerliğimin son başvuru tarihi. Tercih yapıldıktan sonra eylül ayında yerleşimi yapsam Kasım ayında teslimim zorunlu olur mu?