Arkadaşlar merhaba,
24 Haziran 2021'de askerlik tecil sürem bitiyor. Celp dönemlerine baktığımda Kasım ayında alım mevcut. 31 Ağustos ise son başvuru tarihi. Yani 2021 Kasım ayında teslim olmam gerekli.

Fakat önümüzdeki yıl üniversite sınavınada gireceğim. Kasım gelmeden yerleşmiş olacağım inşaallah. Bu noktada askerliğim eğitimime engel olacak mıdır?

teşekkürler.