Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik Hakkında Bir Sorum Var
11
●161
- 22-10-2020, 12:51:20askerlik şubesi yakınsa gidebilir misin ? sürelere dikkat etme mesela benim çevremde ilk istediği yeri kazanamadığı için 2 belki 3 yıl tekrar çalışanlar oldu sonra kazandılar okulu bitirdiler yine 2 yıl geçti yeni gittiler askere şimdi birebir karşılaşmış birisi olması gerekiyor ki en net cevabı versin ben tahmini olarak varsayımda bulunuyorum bişey olmaz ama askerlik şubesi net bişey söyler daha sürede epey var sen üniversiteye gideceğini sınava girdiğini tercihleri beklediğini süre yaklaşmadan 1-2 ay önce gidersen şubeye orada artık uzatıyorlar mı yoksa bişey olmaz sen üniversite kayıt ol o otomatik uzar mı en net cevabı oradan veririler. sadece strese girmeyin
- 22-10-2020, 12:52:55Tecil hakkınız kalmadığı için askerliğe alırlar, yüksek lisans yapmadığınız sürece tecil edemezsiniz şuan durumunuz bu şekilde.
- 22-10-2020, 12:56:52Mevcut tecil bitiminden önce üniversiteye kayıt olursan, üni tecil yapar. Ama tecilin bitmiş olur, tecil yapmadın 1 hafta sonra üniye kayıt oldun. Bu durumda ne olur bilemem.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle