Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap için teşekkürler.

Yani Başvuru yapmadan eğitimin başlamasını beklesem sorun olur mu? Tercih mevcut düzende 31 ağustos açıklanıyor. 31 Ağustos ise askerliğimin son başvuru tarihi. Tercih yapıldıktan sonra eylül ayında yerleşimi yapsam Kasım ayında teslimim zorunlu olur mu?
Mevcut tecil bitiminden önce üniversiteye kayıt olursan, üni tecil yapar. Ama tecilin bitmiş olur, tecil yapmadın 1 hafta sonra üniye kayıt oldun. Bu durumda ne olur bilemem.