Konu
Askerlik Hakkında Bir Sorum Var
22-10-2020, 12:52:55
#11
mertcangokgoz
Tecil hakkınız kalmadığı için askerliğe alırlar, yüksek lisans yapmadığınız sürece tecil edemezsiniz şuan durumunuz bu şekilde.