• 20-10-2020, 00:10:10
    #1
    Merhaba,

    KKTC'de şirket açma konusunda bilgi sahibi olan arkadaşlardan maliyet ve kuruluş konularında bilgi almak istiyorum.
    Kuruluş ücreti nedir?
    Ne kadar sürede kuruluyor?
    Türkiye bankalarında hesap açılabiliyor mu?

    Devreden arkadaşlar varsa fiyat bilgisi verebilirler.
  • 20-10-2020, 00:12:07
    #2
    Forumda yanlış hatırlamıyorsam 10.000 liraya açan bir arkadaş vardı bulabilirsem linkini atacağım
  • 20-10-2020, 00:14:05
    #3
    Google 1. Sayfa Garantili
    Ben de merak ediyorum bu konuyu. Biz %18 kdv ödüyoruz, fakat bazı firmalar, Türkiye'de ikamet etmesine rağmen şirketini KKTC'de açmış gibi gösterebiliyor. Bu nasıl oluyor anlayamadım. Sanal ofis mi kiralıyorlar.
  • 20-10-2020, 00:14:52
    #4
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de merak ediyorum bu konuyu. Biz %18 kdv ödüyoruz, fakat bazı firmalar, Türkiye'de ikamet etmesine rağmen şirketini KKTC'de açmış gibi gösterebiliyor. Bu nasıl oluyor anlayamadım. Sanal ofis mi kiralıyorlar.
    Postaneden aldığınız yıllık 30-40 tllik posta kutusunu adres olarak gösterebiliyorsunuz şirket adresi olarak
  • 20-10-2020, 00:15:00
    #5
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de merak ediyorum bu konuyu. Biz %18 kdv ödüyoruz, fakat bazı firmalar, Türkiye'de ikamet etmesine rağmen şirketini KKTC'de açmış gibi gösterebiliyor. Bu nasıl oluyor anlayamadım. Sanal ofis mi kiralıyorlar.
    bun en uygun sırketler epin sıtelerı klasgame tarzı sıteler. muhtemelen orada ofıs acıp eleman calıstırıyorlar olabılırler. nede olsa kdv vermektense elemena vermek mantıklı gibi
  • 20-10-2020, 00:15:32
    #6
    BRNKLBKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bun en uygun sırketler epin sıtelerı klasgame tarzı sıteler. muhtemelen orada ofıs acıp eleman calıstırıyorlar olabılırler. nede olsa kdv vermektense elemena vermek mantıklı gibi
    Ofis bile açmıyorlar 30-40 liraya yıllık posta kutusu kiralıyorlar
  • 20-10-2020, 00:16:21
    #7
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofis bile açmıyorlar 30-40 liraya yıllık posta kutusu kiralıyorlar
    o kadar ucuzmu bende düşünüyorum açıkçası
  • 20-10-2020, 00:17:26
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    Şu Kdv oranını biraz düşürseler gerçekten çok iyi olacak, Bağkurdu, kdvydi, muhasebe giderleriydi, Ayda zaten 1500tl civarında gider oluyor.