Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de merak ediyorum bu konuyu. Biz %18 kdv ödüyoruz, fakat bazı firmalar, Türkiye'de ikamet etmesine rağmen şirketini KKTC'de açmış gibi gösterebiliyor. Bu nasıl oluyor anlayamadım. Sanal ofis mi kiralıyorlar.
Postaneden aldığınız yıllık 30-40 tllik posta kutusunu adres olarak gösterebiliyorsunuz şirket adresi olarak