BRNKLBKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bun en uygun sırketler epin sıtelerı klasgame tarzı sıteler. muhtemelen orada ofıs acıp eleman calıstırıyorlar olabılırler. nede olsa kdv vermektense elemena vermek mantıklı gibi
Ofis bile açmıyorlar 30-40 liraya yıllık posta kutusu kiralıyorlar