Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de merak ediyorum bu konuyu. Biz %18 kdv ödüyoruz, fakat bazı firmalar, Türkiye'de ikamet etmesine rağmen şirketini KKTC'de açmış gibi gösterebiliyor. Bu nasıl oluyor anlayamadım. Sanal ofis mi kiralıyorlar.
bun en uygun sırketler epin sıtelerı klasgame tarzı sıteler. muhtemelen orada ofıs acıp eleman calıstırıyorlar olabılırler. nede olsa kdv vermektense elemena vermek mantıklı gibi