Adres bilgilerinizi ivedi olarak mahkemeye bildirin. Bulunduğunuz Yer Başsavcılığına bir dilekçe ile yapabilirsiniz.
Gerisi ya talimatla yapılır yada segbis ile görüntülü olarak katılırsın. Adalet Bakanlığı teknolojiden çok iyi yararlanıyor.
Mahkemeye çağırılma ?
13
●420
- 12-10-2020, 20:21:25Adliyeye gidin manisada oldunuzu bildirin SEGBİS ile duruşmaya katılcağınızı söyleyin mahkeme günü bulundunuz yerden katılırsınız.Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 21:16:07işte asliye içinde 120 lira vermek garipMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın adliye ye sorayım en iyisi
yarın adliye ye sorayım en iyisi