• 12-10-2020, 20:08:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar 20.10.2020 asliye ceza mahkemesi eskişehir de mahkemem var ben manisa'da yaşıyorum mahkeme'de sanık olarak yargılanacagım otobüs biletleri 120 lira maddi açılardan gitmesem olurmu böyle birşey mümkünmü dilekçe filan versem ?
  • 12-10-2020, 20:11:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mazeret dilekçesi verebilirsin
  • 12-10-2020, 20:11:36
    #3
    bulunduğunuz yere en yakın adliyeye gidin, önbüro aracılığıyla bulunduğunuz adresi belirten bir dilekçe yazın, bekleyin bulunduğunuz yere en yakın adliyeye ye talimat yazılır, oradan ifadeniz alınır.
  • 12-10-2020, 20:13:36
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulunduğunuz yere en yakın adliyeye gidin, önbüro aracılığıyla bulunduğunuz adresi belirten bir dilekçe yazın, bekleyin bulunduğunuz yere en yakın adliyeye ye talimat yazılır, oradan ifadeniz alınır.
    bildiğim kadarıyla camera ile görüşme var
  • 12-10-2020, 20:13:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Pm gönderirsen yardımcı olabilirim eşim avukat dostum elimizden geldiğince yardımcı oluruz
  • 12-10-2020, 20:14:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Doktor raporu almak suretiyle de mazeretinizi iletebilirsiniz ...
  • 12-10-2020, 20:15:30
    #7
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor raporu almak suretiyle de mazeretinizi iletebilirsiniz ...
    mazeret istemiyorum ki ben maddi sıkıntım da yok ama 120 lira degmez o kadar yol
  • 12-10-2020, 20:17:11
    #8
    oraya gitmenize gerek yok bulundunuz yerden adliyeden goruntulu baglanıyorsunuz.
  • 12-10-2020, 20:18:14
    #9
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oraya gitmenize gerek yok bulundunuz yerden adliyeden goruntulu baglanıyorsunuz.
    evet öyle birşey var ama bana gelen çağırı mesajı var yarın en iyisi adliyeye gitmek