Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adliyeye gidin manisada oldunuzu bildirin SEGBİS ile duruşmaya katılcağınızı söyleyin mahkeme günü bulundunuz yerden katılırsınız.
teşekkürler