Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet öyle birşey var ama bana gelen çağırı mesajı var yarın en iyisi adliyeye gitmek
Adliyeye gidin manisada oldunuzu bildirin SEGBİS ile duruşmaya katılcağınızı söyleyin mahkeme günü bulundunuz yerden katılırsınız.