Konu
Mahkemeye çağırılma ?
12-10-2020, 20:21:25
#11
Lazraill
Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet öyle birşey var ama bana gelen çağırı mesajı var yarın en iyisi adliyeye gitmek
Adliyeye gidin manisada oldunuzu bildirin
SEGBİS ile duruşmaya katılcağınızı
söyleyin mahkeme günü bulundunuz yerden katılırsınız.