Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kalan 6 saat içinde neler yapabilir bir düşün uyuyacakmısın yemek mi yiyeceksin.. 6 yıllık ilişkim var ve nasip olursa haftaya evlilik için ilk adımımı atıyorum. Sana demem o ki hiç kimse için kendini değiştirmene değmiyor tamam aşık olmuşsundur şudur budur ama bi süre sonra anlayacaksın ki kimse için kendimi değiştirmeme gerek yok çünkü seni beğenen birisi o an ki halin ile beğenmiştir. Sen değişmek istiyorsan kendin için bunu yapmalısın kendin için spora başla kendin için giyim tarzını değiştir
kullanıcı adın manidar