Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani hocam benim ilk defa özel hayatım oluyor ben sabah kalkar ise gelirim akşam gider evime yatarım kıyafetler aldım ama kilo da vermem gerekli
Ben günün 18 saat'i bilgisayar başında olan birisiyim kalan 6 saat içinde neler yapabilir bir düşün uyuyacakmısın yemek mi yiyeceksin.. 6 yıllık ilişkim var ve nasip olursa haftaya evlilik için ilk adımımı atıyorum. Sana demem o ki hiç kimse için kendini değiştirmene değmiyor tamam aşık olmuşsundur şudur budur ama bi süre sonra anlayacaksın ki kimse için kendimi değiştirmeme gerek yok çünkü seni beğenen birisi o an ki halin ile beğenmiştir. Sen değişmek istiyorsan kendin için bunu yapmalısın kendin için spora başla kendin için giyim tarzını değiştir