• 07-10-2020, 13:28:20
    #1
    Merhabalar, 1000küsür tl ceza gelmiş ivd aradım karayolunda ters yönde gittiğim için yazılmış ceza bunun nerede yazıldığını fotoğrafını falan nereden alabilirim ? öyle bir eylemde bulunduğumu düşünmüyorum.
  • 07-10-2020, 13:30:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Size özel kanıt sunmazlar. Ödeyeceksiniz. Vaktin varken hemen öde %25 indirimli.
  • 07-10-2020, 13:33:32
    #3
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size özel kanıt sunmazlar. Ödeyeceksiniz. Vaktin varken hemen öde %25 indirimli.
    geçen sene gelmiş ceza yeni gördüm e devlette falanda çıkmıyor şansa önüme çıktı 1250tl olmuş. Nasıl kanıt sunmazlar en azından hangi yoldan geçtiğimi öğreneyim böyle saçma durum mu olur ? kanıt sunmadan haraç kesilir ceza değil.
  • 07-10-2020, 13:35:27
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen sene gelmiş ceza yeni gördüm e devlette falanda çıkmıyor şansa önüme çıktı 1250tl olmuş. Nasıl kanıt sunmazlar en azından hangi yoldan geçtiğimi öğreneyim böyle saçma durum mu olur ? kanıt sunmadan haraç kesilir ceza değil.

    Gönül isterki kimseye ceza gelmesin herkes kurallara uysun mutlu mesut yaşayalım. Ama durum bu. Birçok kişinin e devlette cıkmıyor ona herkes yanılıyor. Ceza nerden geliyor bilmiyorum banada sms olarak geliyor cep telefonuma
  • 07-10-2020, 13:41:31
    #5
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönül isterki kimseye ceza gelmesin herkes kurallara uysun mutlu mesut yaşayalım. Ama durum bu. Birçok kişinin e devlette cıkmıyor ona herkes yanılıyor. Ceza nerden geliyor bilmiyorum banada sms olarak geliyor cep telefonuma
    Sürekli geçtiğim yollar vs var nereden geçtiğimizi bilsek en azından bir daha o yola girmem. Otobanda ters yöne girecek kadar kafayı yemedik en fazla ara sokaktan ters yöne girmişimdir ara sokağada eds koymuşlarsa vay halimize
    • Burakunver
    Burakunver bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2020, 13:41:51
    #6
    E-devlette ceza görünüyorsa detay kısmından hangi mevkiinde yazıldığını görebilirsin. O gün o saatte aracın orada olmadığını kanıtlayabilecek belgeleri edinebilirsen dilekçenle beraber bölgeye ait sulh ceza hakimliğine başvurabilirsin. Cezayı şimdi %25 indirimli ödeyin başvuru yapacağınız zaman belgelerin içine onu da ekleyin. Haklı bulunursanız alınan ücret iade edilir. Başvurunuzdan bir şey çıkmazsa en azından cezanın tümünü ödemiş olmazsınız.

    Düzeltme: E-devlette görünmüyor demişsiniz onu görmedim
  • 07-10-2020, 13:43:16
    #7
    Jsam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-devlette ceza görünüyorsa detay kısmından hangi mevkiinde yazıldığını görebilirsin. O gün o saatte aracın orada olmadığını kanıtlayabilecek belgeleri edinebilirsen dilekçenle beraber bölgeye ait sulh ceza hakimliğine başvurabilirsin. Cezayı şimdi %25 indirimli ödeyin başvuru yapacağınız zaman belgelerin içine onu da ekleyin. Haklı bulunursanız alınan ücret iade edilir. Başvurunuzdan bir şey çıkmazsa en azından cezanın tümünü ödemiş olmazsınız.
    hocam ceza ivdb gov tr de gözüküyor e devlette öyle bir ceza yok.
  • 07-10-2020, 13:47:00
    #8
    Ödedikten sonra itirazı oluyor. İtiraz kabul olursa iade alıyorsunuz diye biliyorum.
    • MrJoney1sTR
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2020, 13:52:35
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen sene gelmiş ceza yeni gördüm e devlette falanda çıkmıyor şansa önüme çıktı 1250tl olmuş. Nasıl kanıt sunmazlar en azından hangi yoldan geçtiğimi öğreneyim böyle saçma durum mu olur ? kanıt sunmadan haraç kesilir ceza değil.
    geçmiş olsun. Ödedikten sonra elinde kanıtlar var ise itiraz edebiliyorsun.
    Elinde kanıt yoksa geri alabileceğini zannetmiyorum.