Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen sene gelmiş ceza yeni gördüm e devlette falanda çıkmıyor şansa önüme çıktı 1250tl olmuş. Nasıl kanıt sunmazlar en azından hangi yoldan geçtiğimi öğreneyim böyle saçma durum mu olur ? kanıt sunmadan haraç kesilir ceza değil.
geçmiş olsun. Ödedikten sonra elinde kanıtlar var ise itiraz edebiliyorsun.
Elinde kanıt yoksa geri alabileceğini zannetmiyorum.