Gönül isterki kimseye ceza gelmesin herkes kurallara uysun mutlu mesut yaşayalım. Ama durum bu. Birçok kişinin e devlette cıkmıyor ona herkes yanılıyor. Ceza nerden geliyor bilmiyorum banada sms olarak geliyor cep telefonuma
Sürekli geçtiğim yollar vs var nereden geçtiğimizi bilsek en azından bir daha o yola girmem. Otobanda ters yöne girecek kadar kafayı yemedik en fazla ara sokaktan ters yöne girmişimdir ara sokağada eds koymuşlarsa vay halimize