geçen sene gelmiş ceza yeni gördüm e devlette falanda çıkmıyor şansa önüme çıktı 1250tl olmuş. Nasıl kanıt sunmazlar en azından hangi yoldan geçtiğimi öğreneyim böyle saçma durum mu olur ? kanıt sunmadan haraç kesilir ceza değil.
Gönül isterki kimseye ceza gelmesin herkes kurallara uysun mutlu mesut yaşayalım. Ama durum bu. Birçok kişinin e devlette cıkmıyor ona herkes yanılıyor. Ceza nerden geliyor bilmiyorum banada sms olarak geliyor cep telefonuma