• 05-10-2020, 12:22:28
    #1
    Merhaba beyler bayanlar aile hekimimi 02 ekim cuma günü değiştirdim ( Elden doktora gidip aile hekimi değiştirme formuyla ) bunun değişim süresi hakkında fikri olanlar yada tecrübesi olanlar varmı normalde aynı gün yansıması lazımmış ama pazartesi saat 12:21 oldu e nabızda değişen birşey yok randevu alamıyorum bu sebeple

    Enabiz gov.tr üzerinden yapılan işlemde ise 21 i ile 05 i arasında yapılan değişiklikler gelecek ay için geçerli olacak diyor bu Yukarda belirttiğim form içinde geçerlimi yoksa form ayrımı

    " Sorun olmuyormuş beyler yeni aile hekiminize başvurdunuzmu eskisine yönlendiriyor sizi sizde yenisi aktif oluncaya kadar eskisini kullanabiliyorsunuz "
  • 05-10-2020, 12:23:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu lanet uygulama yüzünden askerlıkte muayene kaçağı durumuna düştüm
  • 05-10-2020, 12:24:11
    #3
    Normalde bir iki gün içinde değişiyordu size öyle bir yazı geldiğine göre gelecek ay değişecektir diye düşünüyorum.
  • 05-10-2020, 12:24:30
    #4
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu lanet uygulama yüzünden askerlıkte muayene kaçağı durumuna düştüm
    Deme bende muayene olmak için uğraşıyorum öyle uzak diye bulundğum bölgeyi seçtim doktorda pazartesi geçer dedi ama hala yansıyan birşey yok
  • 05-10-2020, 12:25:29
    #5
    sntr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deme bende muayene olmak için uğraşıyorum öyle uzak diye bulundğum bölgeyi seçtim doktorda pazartesi geçer dedi ama hala yansıyan birşey yok
    Daha önceden değiştirdiniz mi aile hekiminizi? Belli bir süre geçmeden ikinci kez aile hekimi değiştiremiyorsunuz, belli bir süresi vardı.
  • 05-10-2020, 12:25:34
    #6
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde bir iki gün içinde değişiyordu size öyle bir yazı geldiğine göre gelecek ay değişecektir diye düşünüyorum.
    yok yok öyle bir yazı gelmedi pazartesi günü öğlen sonuna kadar yansır dedi doktor
    enabız üzerinden yapmaya çalıştığında ise kırmızı ile belirtiyor gelecek ay yansır diye yani bu işlemi e devletten değilde manüel olarak yaptım doktoru refere alarak
  • 05-10-2020, 12:26:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sntr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deme bende muayene olmak için uğraşıyorum öyle uzak diye bulundğum bölgeyi seçtim doktorda pazartesi geçer dedi ama hala yansıyan birşey yok
    valla hocam direkt kaçak yazıyorlar. 2 gün için kaçak durumuna düştüm. askeri şubeyi arayın yine bir kağıt ile yapılabiliyormuş her hangi bir hastanede
  • 05-10-2020, 12:28:00
    #8
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam direkt kaçak yazıyorlar. 2 gün için kaçak durumuna düştüm. askeri şubeyi arayın yine bir kağıt ile yapılabiliyormuş her hangi bir hastanede
    sen manuel mi yaptın hocam yoksa enabız üzerindenmi
  • 05-10-2020, 12:29:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sntr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen manuel mi yaptın hocam yoksa enabız üzerindenmi
    e-nabız üzerinden yapmıştım bende 6 gün içinde yaptılar