sntr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deme bende muayene olmak için uğraşıyorum öyle uzak diye bulundğum bölgeyi seçtim doktorda pazartesi geçer dedi ama hala yansıyan birşey yok
valla hocam direkt kaçak yazıyorlar. 2 gün için kaçak durumuna düştüm. askeri şubeyi arayın yine bir kağıt ile yapılabiliyormuş her hangi bir hastanede