ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam direkt kaçak yazıyorlar. 2 gün için kaçak durumuna düştüm. askeri şubeyi arayın yine bir kağıt ile yapılabiliyormuş her hangi bir hastanede
sen manuel mi yaptın hocam yoksa enabız üzerindenmi