Merhaba beyler bayanlar aile hekimimi 02 ekim cuma günü değiştirdim ( Elden doktora gidip aile hekimi değiştirme formuyla ) bunun değişim süresi hakkında fikri olanlar yada tecrübesi olanlar varmı normalde aynı gün yansıması lazımmış ama pazartesi saat 12:21 oldu e nabızda değişen birşey yok randevu alamıyorum bu sebeple
Enabiz gov.tr üzerinden yapılan işlemde ise 21 i ile 05 i arasında yapılan değişiklikler gelecek ay için geçerli olacak diyor bu Yukarda belirttiğim form içinde geçerlimi yoksa form ayrımı
" Sorun olmuyormuş beyler yeni aile hekiminize başvurdunuzmu eskisine yönlendiriyor sizi sizde yenisi aktif oluncaya kadar eskisini kullanabiliyorsunuz "