• 23-09-2020, 23:37:56
    #1

    Merhabalar 2 adet tüketici haklarına firmaların iadesi hakkında şikayette bulunmuştum. Kontrol etmek amacıyla baktığımda ikiside karara bağlanmamış birisinin savunması gelmiş birisi halen savunması bekleniyor. İki firmada ödemesini yani iadesini sağladı. ama karar açıklanmamış.

    1. Pegasus Olan şikayetimin savunması gelmiş ama savunmayı ben göremiyorum. henüz karar bağlanmamış. bu ne zaman karara bağlanır. Pegasus iadesini yaptı. bunun için ben herhangi birşey yapmam gerekiyormu?
    Ödemeyi mahkemede yoluyla değil normal kart iadesini sağladı. ama aylar sonra şikayet ettiğim tarihten 2 ay önce vermesi gerekiyordu normalde .

    2. Hepsiburada olanda beni 1 2 ay bekletti şikayette bulunduğum tarihten 2 hafta sonra ödemesini sağladı buda mahkeme üzerinden değil karta iade sağladı. Bunların kararı ne zaman sonuçlanır.ve bunun içinde herhangi bir dilekçe vs göndermem gerekiyor mu ?.
  • 24-09-2020, 11:02:30
    #2
    @SpeedTroller; hocam sana sorayım bari kimseden ses yok
  • 24-09-2020, 11:13:59
    #3
    Uğraşmayın hocam ödemeleri yaptıysalar evrak sunun ödemeleri yaptılar gibisinden kendinizi garantiye almış olursunuz
  • 24-09-2020, 11:15:09
    #4
    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uğraşmayın hocam ödemeleri yaptıysalar evrak sunun ödemeleri yaptılar gibisinden kendinizi garantiye almış olursunuz
    internet üzerinde mi yapmam lazım. yoksa il müdürlüğüne mi teslim etmem lazım dilekçeyi
  • 24-09-2020, 11:16:26
    #5
    İnternetten yapılıyorsa yap olmuyorsa il müdürlüğünden yaparsın
  • 24-09-2020, 11:17:31
    #6
    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetten yapılıyorsa yap olmuyorsa il müdürlüğünden yaparsın
    Peki herhangi bir dilekçe yazmasam bir sıkıntı olurmu peki hocam. bu şekilde kalmış olsa .
  • 24-09-2020, 11:19:38
    #7
    MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki herhangi bir dilekçe yazmasam bir sıkıntı olurmu peki hocam. bu şekilde kalmış olsa .
    Siz uygunsanız verin bir evrak ne olur ne olmaz. Normalde vermeseniz de oluyor diye biliyorum. Garantiye almış olursunuz kendinizi
  • 24-09-2020, 11:20:42
    #8
    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz uygunsanız verin bir evrak ne olur ne olmaz. Normalde vermeseniz de oluyor diye biliyorum. Garantiye almış olursunuz kendinizi
    Tamamdır hocam bilgilendirmeniz için çok çok teşekkür ederim.