MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki herhangi bir dilekçe yazmasam bir sıkıntı olurmu peki hocam. bu şekilde kalmış olsa .
Siz uygunsanız verin bir evrak ne olur ne olmaz. Normalde vermeseniz de oluyor diye biliyorum. Garantiye almış olursunuz kendinizi