SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetten yapılıyorsa yap olmuyorsa il müdürlüğünden yaparsın
Peki herhangi bir dilekçe yazmasam bir sıkıntı olurmu peki hocam. bu şekilde kalmış olsa .