SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uğraşmayın hocam ödemeleri yaptıysalar evrak sunun ödemeleri yaptılar gibisinden kendinizi garantiye almış olursunuz
internet üzerinde mi yapmam lazım. yoksa il müdürlüğüne mi teslim etmem lazım dilekçeyi